Spänst i huden

Imorgon fyller jag 19 år! 
haha. nej, inte riktigt, lägg till 10 år = 29.

Jag skulle aldrig vilja vrida tillbaka tiden och vara 19 igen.
Året var 2000 och jag hade kortklippt hår, vägde 43 kg, såg ut som en ätpinne utan kvinnliga former och hade TJOCKA ögonbryn.
Åååh. Kan man medvetet förtränga minnen?

Däremot så saknar jag den naturliga lystern och spänsten i huden jag hade, men med hjälp av SERUM så kommer jag idag, som 29 åring, kunna få tillbaka spänsten i huden igen!

Chooohooo!
Thank you Oriflame for amazing facial products!
 

Har testat Oxygen Boost Capsules i över en vecka nu och min hy har blivit så slät och fin samt att mina vänner har börjat fråga vad jag har gjort?! ho ho ho .
I feel good!

Jag applicerar kapselns innehåll på rengjort ansikte innan jag applicerar Oxygen Boost Cream (den har jag också berättat om i ett tidigare inlägg). Oxygen Boost Capsules är syresättande kapslar som ökar cellernas syreupptagningsförmåga och innehåller rent jästextrakt.

14 kapslar som ska användas i 14 dagar i följd och kostar endast 189:-
eller 13,5 kr/dag
- det är ju egentligen ingenting.

Frågor om produkten?
[email protected]

(OBS! Kapslarna måste beställas senast den 20 juli!)


Kommentarer

Hellu!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Ditt mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Låt oss höra vad du vill berätta ^_:

Trackback
RSS 2.0