Vitamincocktail

Heeej!
Jag måste bara berätta om en av mina nya favorit flaskor i badrumsskåpet som jag nyligen beställt! Det är utan tvekan Optimals Oxygen Face Mist!
Jag kan varmt rekommendera den här underbara ansiktssprayen som jag har flitigt använt de senaste dagarna när det har varit som varmast i Stockholm för att svalka mig själv.
Det har varit så varmt att man inte vet var man ska ta vägen! Men jag ska inte klaga, för svensk sommar är så kort, så det gäller att njuta medans man kan!

Den är verkligen skön att ha med sig en varm sommardag! Den svalkar och återfräschar och luktar gott gott! Face mist är som en vitamincocktail som ger fukt åt hyn, och vårdar med hjälp av brunalg. Känner man sig torr mitt på dagen kan man bara spraya face misten över ansikte och hals, den hjälper din hy andas fritt och kan användas över makeup.  Just nu för 65:- (ord. 95:-)

Sharing is Caring!

För att beställa?
[email protected]


Kommentarer

Hellu!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Ditt mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Låt oss höra vad du vill berätta ^_:

Trackback
RSS 2.0