Erbjudande Från Oriflame

Hej!
 
Om du redan är registrerad som kund hos Oriflame så kan du handla fantastiska
och prisvärda produkter snabbt och smidigt, men jag vill upplysa dig
om att du kan handla produkter ännu billigare om du registrerar
dig som säljkonsulent istället!


Jag vill berätta om förmåner man kan få som säljkonsulent
hos Oriflame. Jag var själv säljkonsulent för 3 veckor sedan, men har nu
klättrat upp på karriärstegen och nyligen blivit Gruppchef.

Som konsulent har du alltid 20% rabatt* på aktuellt sortiment.
Du får samtidigt tillgång till alla utbildningar inom kosmetik och
hälsoprodukter. Du väljer själv hur ofta du vill handla och hur mycket
du vill handla för. Som konsulent kan du även värva andra att bli
konsulenter. Bygg en egen grupp av konsulenter så tjänar du
pengar på hela din grupps försäljning.
* 10% rabatt på smycken och accessoarer.


Oriflame bjuder på startavgiften för alla nya konsulenter som gör
beställning mellan den 9-15 juni 2010. Passa på och byt från
kund till säljkonsulent redan nu!

För att byta till säljkonsulent kan du kontakta mig på
[email protected]
eller ring 0735-057124 så fixar jag det åt dig.
 
Erbjudande Just nu! När du blir konsulent och gör din första
beställning på minst 250 kr så får du Silk Satin Radiance Shimmering
Spray-on Body Lotion utan kostnad!**



**Erbjudandet gäller för dig som blir konsulent under Period 8 dvs
9-15 juni 2010 och har en beställning på minst 250 kr. Kroppslotionen
medföljer automatisk med din första beställning
 
 
Trevlig helg!
 
Supee
 
Pink Sharks Group, Oriflame
www.pinksharks.blogg.se


Kommentarer

Hellu!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Ditt mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Låt oss höra vad du vill berätta ^_:

Trackback
RSS 2.0