Beautiful Boxer

Igår var jag och tränade thaiboxning för första gången på VBC Sports Center!
Huah! Vilken härlig konditionsträning! Mycket sparkar på mits, boxningssäck
träning, hopp och situps. You name it! Jag ska dit igen nästa tisdag! Just nu
försöker jag lägga upp en rolig träningsplan för mig själv eftersom att jag tröttnar
så lätt. Hatar enformig träning.
Jag älskar Body Pump men behöver hitta en bra konditionspass som passar också
thaiboxning blir perfekt! Jag i sommar: 'snygga' skrapsår och blåmärken på insidan
av låren och smalbenen, kort liten söt blommig kjol och högklackade sandaler! Haha!
No pain, No gain baby! Som tur är så har jag en superbra universialvårdande
balsamkräm hemma. Oriflame Tender Care Protecting Balm är superbra!
Den mjukgör och lugnar torr eller irriterad hud.
Påminner om Eight Hour Cream och kommer i en söt liten rosa klotrund burk.
Jag brukar i vanliga fall använda den på mina torra läppar, armbågar, nagelband och
under ögonen. Nu passar den även till mina skrapsår! Love it! ♥ En mycket dryg
produkt som bara kostar en hundring!
För frågor om produkten, maila gärna oss![email protected]



Kommentarer

Hellu!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Ditt mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Låt oss höra vad du vill berätta ^_:

Trackback
RSS 2.0