En Fungerande Trollstav

Det är såååå himla kul att två av mina vänner har nu beställt
Oriflames Seeing is Believing ögonkrämen efter att de har läst i min blogg
om hur bra den funkar för mig! Vilken kvinna vill inte ha ljusare påsar
och färre linjer under ögonen?!?! Sharing is caring girls! ♥
Det här skrev jag förnågra veckor sedan: "Choohoo! Nu har jag äntligen hittat
en ögonkräm som passar mig!Det har varit på gränsen till omöjligt att hitta
något som passar - I´ve tried it all!
(ok, kanske inte allt, men en hel del!) Anways! Den ultimata ögonkrämen
enligt mig är Seeing is believing! taadaaa..!
Krämen tar bort påsar och mörka ringar under ögonen och är ett mellanting
mellan kräm och gel i konsistensen. Den är sval och skön, lättabsorberad,
men ändå krämig. Det bästa är att den funkar bra som både dag och natt kräm.
Den har verkligen blivit min favorit!
Dessutom så gillar jag Oriflames affärsidé! Hjälp andra till framgång så blir du
själv framgångsrik! Kvinnor ska hjälpa kvinnor! Jag tycker om att Oriflame erbjuder
en unik affärsmöjlighet för kvinnor som vill tjäna pengar och samtidigt jobba vidare
för att förverkliga sina drömmar och mål.
Well, girls. Är du en karriärsugen kvinna?
Funderat på att starta eget men inte vågat?
Eller bara vill köpa kvalitetsprodukter till bra pris?
Call me!
…eller maila, facebooka, lämna ett inlägg i bloggen, You name it.
Jag finns nästan överallt. haha. För mina vänner som har köpt ögonkrämen.. ♥ ..
Jag hoppas verkligen att den funkar lika bra för era påsar! Muah Muah!
För frågor om produkten, maila gärna oss! [email protected]


Kommentarer
Postat av: Anonym

En del såna där brukar och flaskor är så fina.

2010-05-25 @ 16:12:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frågestund! http://meaaas.blogg.se/2010/may/fragafraga.html#comment

2010-05-25 @ 18:32:40
URL: http://m
Postat av: sara

söt, härlig, snygg & charmig blogg! Menar det verkligen, keep it up ♥

2010-05-25 @ 19:42:11
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Hellu!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Ditt mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Låt oss höra vad du vill berätta ^_:

Trackback
RSS 2.0