Forma om formen

Mitt mål just nu är att gå ner 1 kg per vecka i 2-3 veckor med hjälp av

Oriflames Natural Balance Shake (som ger kroppen ett optimalt näringsintag.)

Ett realistiskt viktmål eller hur? I´m only human, haha, och tänker INTE

svälta för att gå ner i vikt!Jag tar en halv scoop varje dag för att ersätta middagen

och berätta för er ijämna mellanrum hur det känns och om det funkar!

Nu ska jag förändra min livsstil och mina matvanor, samt konsumera färre kalorier!

Inga mums-mums och cola på två veckor! grrr.. Vill man så kan man!Har tagit Natural

Balance Shake i tre dagar nu känner mig inte hungrig alls vilket är jättebra,annars småäter

jag hela tiden! Jag blandade pulveret först med vattenoch höll på att spy,so MILK is the shiet!

Det smakar mycket bättre att blanda med mjölk än med vatten! Ciao!

För frågor om produkten, maila gärna oss! [email protected]



Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, första gången jag ser något om Oriflame i en blogg :):) Jag håller också på med det, men jag hittade annat än oriflames shake, kommer inte ihåg vad de heter nu, gick inte att svara i det inlägget, du får gärna berätta hur det går :)

2010-05-10 @ 14:38:13
URL: http://itchanges.blogg.se/

Hellu!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Ditt mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Låt oss höra vad du vill berätta ^_:

Trackback
RSS 2.0