Stjärnornas Glans

Imorgon ska vi, Pinksharks tjejerna, på Premieringskväll Stjärnklart
som ägs rum på Oriflames huvudkontor Det ska bli jättekul att träffa
massa andra säljkonsulenter och minlga lite! Enligt inbjudan så bjuds det på
mousserande vin med tilltugg och fina priser kommer att delas ut.
Klädseln ska vara "festlig"....
"Festlig klädsel". Vad innebär det? En tolkningsfråga helt enkelt!
Jag får väl vänta och se vad de andra två tjejerna i Pinksharks tänker
ha på sig imorgon! Själv kommer jag nog nöja mig med min little black dress -
den sviker mig aldrig.
Känner jag de andra tjejerna rätt så tänker de... "Festligt klädsel?"
betyder med andra ord -EXTRAVAGANZA! haha (Ska lägga upp bilder imogon!)
Här kommer dagens skönhetstips som jag tänker faktiskt använda
imorgon innan festen för att få en fin lyster i huden! Silk Satin Radiance Shimmering
Spray-on Body Lotion (ett riktigt långt namn!)
Älskar den här skimrande kroppslotion eftersom att den är så lätt att använda
och doftar gott, gott, gott! Den återfuktar huden omedelbart och förstärker
dessutom hudens lyster. Kan det bli bättre än så? Eh - no. Krämen innehåller
silkesproteiner som mjukgör på djupet och kapslar in fukten samt
C-vitamin som ger en len och jämn hudton.
Spraya över hela kroppen och massera in! Voila!
För frågor om produkten, maila gärna oss! [email protected]



Kommentarer
Postat av: Matilda

Riktig snygg blogg!

2010-05-20 @ 13:08:52
Postat av: sanna panna suomela (:

Den där är asbra! :)

Hahha kul :D kramis!

2010-05-20 @ 22:04:39
URL: http://oriflamesanna.blogg.se/
Postat av: Pinksharks

Tusen tack för kommentarerna! Det glädjer oss! :) kramis!

2010-05-21 @ 00:20:47
URL: http://pinksharks.blogg.se/

Hellu!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Ditt mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Låt oss höra vad du vill berätta ^_:

Trackback
RSS 2.0