There is hope.

Drömmen om en evig ungdom har alltid fascinerat mig.
Vem skulle inte vilja slippa rynkor och andra ålderstecken som
så småningom smyger sig på oss?
Men åldrandet är en naturlig mekanism i livsprocessen.
Det är helt enkelt något vi alla måste acceptera. Huden behöver
nödvändigtvis inte avslöja vår biologiska ålder! There is hope! Rätt vård och sunda
vanor kan dra många år från vårt utseende.  weehoo!
Jag är inte överdrivet rädd för att åldras - jag vill bara åldras lite vackrare! haha.
Varför verkar det som att huden på halsen åldras snabbare än huden på ansiktet?
Har kollat mig själv i spegeln och upptäckt att min hals ser slapp, trött och glåmig ut.

OMFG! Varför har jag bara prioriterat mitt ansikte för?!
JAG HAR JU GLÖMT ATT TA HAND OM HALSEN!!!
Naturligtvis måste man sköta halsen som en del av ansiktet!
Varför har jag inte kommit på det här tidigare?!
Jag har iaf hittat en dag och natt kräm som passar mig perfekt,
Optimals Day & Night cream - I can´t live without them!
Nu gäller det bara att smörja in krämen lite längre ner än bara
ansiktet - från det ena örat till det andra under
hakan..och halsen..oh, what the hell, kan lika gärna fortsätta att smörja
in brösten också i förebyggande syfte! haha. 
Som vi alla redan vet är fuktighet avgörande för hudens smidighet och lyster.
Skydda den med fuktighetskräm om dagen och med nattkräm under natten och
drick MYCKET vatten, även om du inte är törstig.
En klunk då och då blir stora mängder
under dagen!  Lycka till babies!
För frågor om produkten, maila gärna oss! [email protected]





Kommentarer

Hellu!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Ditt mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Låt oss höra vad du vill berätta ^_:

Trackback
RSS 2.0